Paminėjus sportinių automobilių lenktynių vairuotuoją, pirmasis įsivaizdavimas visuomet būna už automobilio vairo sėdintis vyras. Galbūt taip yra dėl to, jog automobilių lenktynės yra laikomas daugiausiai vyrų sportininkų turinčiu sportu pasaulyje. Nors dabar automobilius vairuojančių moterų yra daug, tačiau lenktynėse jų — vis dar mažuma, ir šis faktas, ko gero, nepasikeis dar ilgai. Nagrinėjant lenktynių istoriją, galima atrasti pastabų, jog iki 1971 m. moterys žurnalistės bei reporterės net nebūdavo įleidžiamos arti lenktynių trąsų, o moterų lenktynininkių dalyvavimas varžybose buvo griežtai draudžiamas ir neskatinamas bent kelis pirmuosius dešimtmečius. Pirmoji moteris, dalyvavusi varžybų kvalifikacijoje ir nuolatinai lenktyniavusi varžybose buvo prancūzė C. du Gast dar 1900-taisiais metais. Tai buvo laikai, kuomet vyravo nuomonė, jog moterims vairuoti automobilį yra netinkamas ir netgi provokuojantis užsiėmimas. Ir vis dėlto, dabar sportinių automobilių lenktynių istorijoje jau yra keletas moterų, kurios ne tik varžėsi su vyrais kaip lygios, bet ir juos įveikė.

Viena žymiausių lenktynininkių moterų buvo E. Meck, kurią su šiuo sportu supažindino jos vyras. 1922 m. ji pirmą kartą istorijoje dalyvavo automobilių lenktynėse ir užėmė, kaip tuo metu tai buvo pavadinta, „garbingą vietą“. Ji tapo tikra žvaigžde lenktynių pasaulyje, kuomet atstovaudama Mercedes komandą, 1927 m. ji dalyvavo Klausen lenktynėse ir užėmė antrąją vietą, kitą dieną ne tik pakartodama savo geriausią rezultatą, bet taip pat ir aplenkdama varžybose savo vyrą.

Šių dienų sportinių lenktynių pasaulyje taip pat netrūksta drąsių moterų lenktynininkių, sėdinčių už sportinių automobilių vairo: M. Taylor keturis kartus laimėjo Australijos ralio čempionatą, D. Patrick nuolat varžosi NASCAR, Indianapolio lenktynėse ir Toyota Atlantic čempionatuose, C. Jorda, dalyvaujanti Formulėje 1, šiuo metu metu yra laikoma viena greičiausių lenktyniaujančių moterų pasaulyje.

Tokios lenktynininkės kaip S. Fisher, dalyvavusi net devyniose Indianapolis 500 lenktynėse, D. Patrick, tapusi vienintele moterimi lenktynių istorioje, kuri buvo užėmusi lyderės poziciją, pirmaudama net 19 ratų 2005-aisiais metais, E. Lohr, 1992 m. tapusi pirmąja moterimi istorijoje, laimėjusia Vokietijos Touring Car lenktynes ar M. T. de Filippis, tapusi pirmąja Formulės 1 lenktynininke moterimi, yra tikras įkvėpimas ir puikus įrodymas, jog iš tiesų lytis nėra svarbiausias aspektas, siekiant geriausių rezultatų. Motyvacija ir sunkus darbas yra tinkami apibūdinimai kiekvienam sportininkui, ir visai nesvarbu, ar tai vyras, ar moteris.