Ne paslaptis, jog sportinių automobilių lenktynės — vienas brangiausių sportų pasaulyje, tačiau lenktynininkų atlyginimai iš tiesų yra tiesiogiai priklausomi nuo šio sporto populiarumo rodiklių. Daugiausiai uždirbantys lenktynininkai yra Formulės 1 vairuotojai, o pirmasis, paklojęs pagrindus dabartiniams jų uždarbiams, buvo legendinis A. Sienna, 1993 m. pasirašęs milijono dolerių kontraktą su Ford/Cosworth. Ekspertai teigia, jog iš tiesų, įvertinus visas šiame sporte pasitaikančias rizikas ir galimus nesklandumus, lenktynininkų atlyginimai turėtų būti gerokai didesni, ir nepriklausyti nuo tokių įvertinimų kaip populiarumas. Iš tiesų, vis dažniau pasigirsta klausimų, kodėl NBA žvaigždės, kurių profesionaliose karjerose nėra tokios rizikos ir baimės, su kokia susiduriama sportinių automobilių lenktynėse, uždirba gerokai daugiau už profesionalius lenktynininkus. Vis dėlto, 2017 m. įnešė šiokių tokių pokyčių, ir galime stebėti pasikeitimus F1 lenktynininkų atlyginimuose. S. Vettelis dabar yra laikomas vienu iš daugiausiai uždirbančių sportininkų pasaulyje: jo trejų metų kontraktas su Ferrari yra vertas 150 milijonų dolerių. L. Hamiltonas už savo trejų metų kontraktą su Mercedes gaus po 31 milijoną dolerių per metus, neskaitant įvairių papildomų premijų. Tarp daugiausiai uždirbančiųjų — ir V. Bottas, K. Raikonenn, F. Alonso, D. Ricciardo. Forbes paskelbus 100 daugiausiai pasaulyje uždirbančių atletų sąrašą, į jį pateko 5 profesionalūs lenktynininkai, iš kurių trys (L. Hamilton, S. Vettel, F. Alonso) varžosi F1, ir dar du (J. Johnson, D. Earnhardt Jr.) — NASCAR lygoje, ir vis dėlto, net ir šių sportininkų atlyginimai yra bene dvigubai mažesni už futbolo ar krepšinio žvaigždžių atlyginimus.

Reikia įvertinti ir tai, jog automobilių lenktynės reikalauja visiškai kitokio pasirengimo negu kiti sportai. Kiekvienai lygai mašinos turi būti paruošiamos atitinkamai ir skirtingai, laikantis tam tikrų nustatytų reikalavimų. Be to, reikalingos detalės ir įranga yra tikrai brangios: suapvalinus, per metus vien tik dažniausiai naudojamiems BMW arba Ford varikliams turi būti skiriama maždaug 300 tūkst. dolerių. Norint paruošti automobilį Indianapolis 500 lenktynėms, į automobilį reikia investuoti maždaug 650 tūkst. dolerių, iš kurių 12 tūkst. dolerių sudaro startinis mokestis. Be to, paruošus automobilį, reikia atlikti įvairius testus (vėjo tunelis, reakcija į šoką ir t.t.), kurie taip pat kainuoja nuo 5 iki 35 tūkst. dolerių.